Blandat

2011-10-17 @ 19:40:07
I torsdags och fredags var jag hemma med Lucas och i fredags fick jag världens ryck att städa förrådet. Jag fick ihop två stora säckar med gamla kläder och skor. En del gamla sängkläder och annat skit. När man har röjt så känns det så himla skönt efteråt och sen tycker man att det känns så rent. På kvällen var jag på Flustret med en granne, men det blev lugnt och kortvarigt. I lördags var vi till ett par goda vänner från Gräsö och Lucas var överlycklig att få träffa sin kompis. När vi kom hem i går var vi så trötta och slappade hela kvällen. Barnen bakade pizza och mös i köket under tiden jag låg som ett stök i soffan. I dag har jag varit ledig så jag började med att åka till läkaren och sen hem och sov. Så idag har jag sovit i stort sett hela dagen! Är lite låg just nu och då är det bara sömn som hjälper. I morgon är det en ny dag och hoppas att den känns piggare. Kylan är här och jag köpte mig precis en ny Didriksson jacka för 1500:- som jag hoppas ska vara skön nu. Men jag blev så sur när jag fick höra att det fanns Bondelid jackor för 800:- och som desstom hunnit blivit slut. På Tradera säljer folk såna för bra så mycket mer, men jag är inte villig att ge 1500:- för en jacka jag vet de givit 800:- för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0