En myshelg

2011-10-30 @ 18:51:43
Den här helgen startade jag med att åka till en god vän som jag inte träffat privat på väldigt många år. Vi arbetar tillsammans, men det har inte blivit av att vi umgås privat längre, tyvärr. När vi va unga träffades vi jämt och hade så himla mycket kul tillsammans. Så det var verkligen mysigt att sitta med ett glas vin med en massa tända ljus och bara prata om gamla goda minnen. Resten av familjen kom sedan och hämtade mig igår och då åkte vi till Thun´s i Faringe för att kolla lite, men det var så mycket folk och det blev inte mycket i min kundkorg. Så det blev billigt för mig! Igår kväll åkte jag ner på stan och träffade andra goda vänner. Vi började med att gå till stationshuset men där var det så mycket folk att vi inte ens fick en sittplats, så vi gick vidare. Idag har jag slappat i morgonrocken hela dagen och det var så skönt att man dragit tillbaka klockan så jag kunde sova en stund extra. Det blev köttfärssås med spaghetti till middag och sen ut till tvättstugan. Resten av den här kvällen kommer jag nog att spendera framför Tradera. Det finns mycket kul där! Mina andra älsklingar sitter och spelar så jag kan med gott samvete sitta här:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0