HLR kurs

2011-10-18 @ 20:05:03
Idag har jag gått en HLR kurs (Hjärt lung räddning) och det känns så otroligt bra att få träna på det i och med att man aldrig vet vad man kan stöta på här i världen. Nu hoppas jag verkligen att jag inte kommer att behöva använda mig av den, men skulle jag hamna i en situation där HLR måste göras skulle jag absolut hoppa in. Det är en kurs man inte ska släppa tanken på för det är så otroligt lätt att glömma det man lärt sig och känner man sig det minsta osäker kanske man inte skulle våga hjälpa till en en livshotande situation. Så värdera den kunskapen för just du kan rädda liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0