Motion och Pizzadag

2011-10-02 @ 16:51:01

I morse började jag dagen med att ta en promenad med min granne och det var otroligt skönt. Det jag däremot inte gillar är att hösten är här. Alla löv börjar bli röda, vilket är fint i och för sig, men det är ändå luften som luktar höst. Jag vet inte hur många vi mötte som var ute och sprang eller gick. Det är förvanandsvärt många som motionerar ändå. När jag kom hem lade jag mig en stund till och somnade, trots att Lucas härjade. Jag bara gled in i dimman på ett sånt där skönt sätt. Vid 14 tiden tog jag och Malin en promenad till ner på stan för hon hade en klipptid, så idag har jag fått mer än en timmes promenad och det känns i benen nu. Så vi bestämde oss för att goffa en pizza idag, mums! Tydligen är det inte bara vi som är sugna på pizza idag, det är en timmes väntetid på nästan alla pizzerior. Typisk söndagsmat för många! I kväll är det Robert Gustafsson och han är ju för jäkla bra. Det är så tråkigt att de program som är bra håller bara på i 30 min. En söndag när de flesta av oss veckoarbetare är lediga. Det finns så mycket skit på teven annars tycker jag och sämre blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0