Overall eller inte?

2011-10-05 @ 16:35:38
Snart är ju vintern här och det är tid att köpa på sig vinterkläder så det inte tar slut. Jag frågade Lucas om han vill ha en overall i vinter och det vill han. Men samtidigt är jag osäker på om han kommer att använda den nu när han går i ettan. Jag vet inte vad de andra barnen kommer att ha för det är ju det som avgör hans val, tyvärr.
Nu har jag hittat en overall på Ellos som jag tycker är fin och som jag just nu har 40% på men om den är bra är en annan sak. Han har en skidjacka kvar sen förra året så jag tänker köpa ett par byxor till den och sen kan det ju vara bra att ha något ombyte och då tror jag att det kan bli bra med en overall.

Så här ser overallen ut

Byxorna


För dessa betalar jag 588:- med 40% på den dyraste och 20% på vara 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0