Bara en helt vanlig dag

2011-09-27 @ 17:56:38

Vaknade kring 02.30 av att Lucas kom in och sen blev det inte mycket till sömn. Han bökar och har sig hela tiden och ändå går man inte och lägger sig nån annanstans, så jag får skylla mig själv. Gubben kunde inte somna om så han gick upp redan vid halv fem och då fick Lucas och jag lite mer plats vilket gjorde att jag somnade om så gott. Sen var man ju som en snigel hela dagen och jag kände direkt när jag klev upp att det skulle bli cykel och gud så skönt det var! Men grejen är att jag dessa gånger lovar mig själv att ta en promenad på kvällen stället, men idag bryter jag mot det för jag orkar inte och vill bara vara hemma och slappa. Jag Skulle kunna tänka mig att åka och köpa gubbens och Malins presenter, men jag får se.

I morgon ska jag till Malins terapeut för en avstämning och jag hoppas jag inte behöver höra ngt jag inte vill höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0