Dagens

2011-09-26 @ 19:41:58
Hoppsan va fort en helg går! Jag tycker det är lite skrämmande faktiskt. I lördags var jag själv med barnen så vi åkte upp till Gränby och strosade lite och jag passade även på att klippa mig, igen. Nu är det riktigt kort! Igår slappade jag hela dagen och gjorde ingen nytta alls mer än att tvätta. Jag gick upp och åt frukost men sen gick jag och la mig igen och slumrade fram till tidig em. Sen tog jag och ungarna en sväng till Gränby. Jag handlade mat och Lucas hade bestämt sig för att köpa en bil för sina egna pengar. Helt plötsligt har han fått tillbaka intresset för bilar så nu ligger det bilar på hela golvet i hans rum. I Malins rum ligger det hårsnoddar och handdukar... Så man får plocka och plocka hela tiden.
För en stund sen ringde tele2 och ville att jag ska teckna ett annat abbonemang och snacka om att de är envisa! Det gäller att stå på sig för annars vet man inte alls vad man får. Även om det kan bli till det bättre så är jag så skeptisk när säljare ringer. Då tar jag hellre själv reda på vad som finns. Annars har det varit ganska så lugnt på säljarsidan och det är tur det för man blir ju så satans irriterad på dom.
 
Snart fyller min stora 13 och jag kan inte fatta att hon blir tonåring. Hon vill ha en liten fest här hemma men när man bor så trångt som vi gör är det inte lätt att få plats med 9 tjejer runt köksbordet. Jag måste hitta en annan lösning för hon måste ju få fira! Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde när jag fyllde 13. Just det året har jag glömt så förmodligen gjorde jag inget speciellt. När jag fyllde 14 kommer jag däremot ihåg för då blev jag kär för första gången:). Det var en jobbig tid och det hände så mycket inom en, så jag vet vad som väntas när det gäller Malin för känt av kärleken verkar hon ha gjort. 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej La Mari,



Tråkigt att se att du känt dig påhoppad av en av våra telefonförsäljare. Självklart ska man inte behöva känna sig pressad till att teckna ett avtal via telefon. Om du ändå är nyfiken på våra nya abonnemang kan du läsa om våra tjänster och titta på mobiltelefonerna i vårt sortiment på www.tele2.se.



Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-27 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0