Helgen snart slut!

2011-09-04 @ 16:22:46
I går var jag på nya Svenssons i Uppsala och de har gjor det så fint! Äntligen har vi i Uppsala fått något som det är stil på. Sen avslutade vi med ett glas på Plock och när vi kom dit insåg vi hur trist det var där jämfört med svenssons. Jag som alltid har tyckt att Plock varit så mysigt...
Lucas tappade äntligen sin framtand som suttit och hängt på ena kanten hur länge som helst. Han vaknade av att den låg i munnen..
Tidigare på dagen åkte vi en sväng till Mix Mix för där har de utförsäljning med 30% PÅ ALLT, så jag köpte på mig lite ljus och engångsartiklar inför nästa husvagnssommar. Sen satt vi och mös på terassen med ett glas vin.
 
Idag har vi varit på kalas hos mina systertjejer och de börjar bli så stora. Åt ett par skedar av en sliskig tårta och det var SÅ mycket socker i den. Den var köpt på Kvantum och priset va 850:-! Fatta va de kan ta betalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0