Falskhet

2012-04-04 @ 19:15:19
Jag är en öppen och ärlig person och har blivit uppfostrad till att vara det, men det är skrämmande att ändå så många människor är falska! Vi alla är olika och har svårt för att visa känslor och det är inte det viktigaste, men att våga stå för den man är och vad man känner är något jag önskar alla människor kunde göra. Tänk så mycket mindre konflikter det skulle vara! Människor som säger en sak men menar en annan är mina fiender. När någon tycker att jag har gjort eller sagt något fel förväntar jag mig att jag ska få veta det för annars har jag aldrig en möjlighet till att förbättra mig. Det finns en del människor jag både vet och känner har svårt för mig, men de har jag lagt åt sidan och anser inte ha någon betydelse i mitt liv. 

Ärliga vänner är riktiga vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0