Fest på Skaris

2012-04-06 @ 12:43:25
Igår var det fest på Skarholmen. Jag träffade en del jätte gamla vänner ifrån Björklinge tiden och det var roligt att se hur en del har förändrat sig. Själv har man ju inte gjort det :) Kvällen blev ändå tidig så jag kom hem vid 01 och då var jag så satans hungrig så jag stod å goffade i mig ett lass moussaka. Inte bra!

Idag var tanken att gubben skulle jobba med golvet till förtältet, men med de stora snöflingorna som trillade ner var det liksom ingen idé. Nu är han och tvättar bilen istället...

Vad vi ska göra idag vet jag inte, men det är ändå skönt att vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0