Det gör ont i hela kroppen

2012-04-11 @ 19:17:29
I natt vaknade jag 02.50 och kunde inte somna om. Det snurrar allt möjligt i skallen som inte går att släppa och jag fick en sån satans ångest. Dessa tanka gör att jag får ont i hela kroppen. Det var ju bara till att gå upp tidigt för att aktivera sig, men det som gör så ont är att jag vet varför jag mår så dåligt och inte kan göra något åt det just nu. Idag tog jag bilen bara för att jag skulle åka och handla mat direkt efter jobbet, så jag slapp både regn och blåst men förlorade motion. Nu äter jag bara en macka till lunch så jag kan unna mig det någon gång.

När jag hade handlat klart blev jag på fix & trix humör så jag bytte lite krukor och blommor, dukar och ljus i köket. För mig är sånt det enda som känns bra när jag inte mår bra och samtidigt tillhör det min hobby så det gör mig ingenting. I och med att jag har så ont i magen blev det ingen middag, men mina pojkar åt blodpudding. Jag ska träffa en god vän nere på stan och ta en öl lite senare och det ska bli både mysigt och skönt för jag behöver det just nu. Finns risk för att jag tar in nåt litet gott då... Min man myser just nu i ett varmt bad med en kall öl, men jag får vänta med badet en vecka till så att tatueringen hinner läka.

Nu ska jag ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: kawaiidoll.se- japanskt mode på nätet

Bloggtävling april!

Just nu pågår en bloggtävling på Kawaiidoll.se där du kan vinna valfritt sött och unikt plagg ur vårt sortiment!

Gör så här för att vara med och tävla:



1. Titta in på Kawaiidoll.se och välj ut ditt favoritplagg du vill vinna.



2. Skriv om plagget på din egen blogg och motivera varför just du ska vinna tävlingen. Länka till kawaiidoll.se i samma inlägg.



3. Glöm inte att tala om för oss att du är med och tävlar. Maila oss på [email protected], alternativt kommentera vår blogg: kawaiidoll.webblogg.se och länka till det inlägg där du skrev om oss.



Tävlingen avslutas den första maj!



STORT LYCKA TILL OCH MÅ BÄSTE BLOGGARE VINNA!

2012-04-11 @ 23:18:27
URL: http://www.kawaiidoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0