Godmorgon onsdag

2012-04-18 @ 07:42:35
Idag kan jag faktiskt säga "god" morgon för jag har sovit supergott!

Fast det har inte min man, han har legat i soffan :)

Lillputte måste vara inne i en tillväxtperiod just nu för han äter 1 ½ port havregrynsgröt på morgonen. Undrar hur stor och stark han ska bli?! I natt kissade han isängen, men innan dess var det längesen nu. Saken är den att han har börjat sitta ner och kissa och efter det har det blivit mycket bättre, så nu får vi hoppas på att det går åt rätt håll :p

Nu ska jag försöka få min lillputte att stänga av spelet så vi kan gå till skolan.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0