Intervjudag

2012-04-03 @ 20:10:59

Jag stack till Stockholm på morgonen för att hinna till intervjun i tid. Min Malin var med så vi började med att titta runt lite i Åhléns huset. Shit va stort det är! Hur som helst så var det dags och jag var så fruktansvärt nervös att jag trodde jag skulle kissa på mig. Jag fick komma in och intervjun började med frågan; Varför sitter du här? Aj, är det så här tufft tänkte jag först, men sen kom hennes frågor på rad och jag var bara mig själv och svarade på dessa utifrån vad jag tänker och känner. Det var drygt 150 personer som hade sökt och det är 5 utvalda till den första intervjun, varav jag en. Sen går de vidare med 3 och där vet jag inte om jag kommer med förrän nästa vecka. Så nu är det bara till att vänta och pirrigt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0