Mysprat med lite mysmat på Plock

2012-04-16 @ 20:55:55

Efter jobbet idag stannade jag på Chilli och köpte mig en ny traktörpanna. Den hade kostat 695- och nu sålde de ut den för 199-. Stekpannor går alltid åt och jag byter ut våran lite då och då, så det passade perfekt.

När jag kom hem hann jag prata lite snabbt med min bästaste vän innan jag skulle ner och äta lite smått och gott på Plock med mina goaste arbetskamrater. Det var förvånandsvärt många som var ute en måndagskväll måste jag säga. Tiden går fort när man sitter och tjejsnackar så snart var det dags att åka hem igen.

Hemma fanns det färdigbryggt kaffe så jag hann ta mig en kopp ihop med barnen innan den minsta somnade i soffan.

Nu blir det mysdress och täcke på i soffan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt med rea! Jag hade också behövt en ny stekpanna, kanske ska ta en titt inom Chilli :)

2012-04-16 @ 21:39:44
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0