Rusningstrafik

2012-04-14 @ 15:08:14

Nu är jag & bästa Malin hemkomna från Gränby och där var det verkligen rusningstrafik idag. När det är sånt väder som idag passar tydligen folk på att shoppa och klippa sig. Det var hur mycket folk som helst i kö hos frisören men det gick ändå ganska fort. Först tog vi en rullstol till Malin, men hon tyckte det var så pinsamt och valde att kliva ur och gå istället. Under tiden hon klippte sig smet jag iväg till Classes och köpte mig en ny plånbok, ett mobilskydd till Malin, provade lite parfymer på Kicks och köpte mig ett par goda cider till ikväll. Sen var jag till Apoteket och köpte mig tabletter för min svidande mage, "Omeprazol" och hoppas på att de ska hjälpa mig. Nu har jag suttit och flyttat över alla dessa kort man har till den nya plånboken, men insåg att den inte heller är bra.  Jag har för många kort helt enkel, Så det blir en retur på den!

Parfymen jag provad luktar SÅÅÅÅÅ gott!
Den finns att köpa på nätet till ett lite bättre pris på Haroparfym

Armani Code Women Edt 50 ml - Giorgio Armani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0