Hjärna & mage samarbetar

2012-04-10 @ 16:34:22
Natten till idag vaknade jag och hade så fruktansvärt ont i magen så jag trodde jag skulle få åka upp till akuten. När smärtan hade nått sin topp vände det och efter ett tag kunde jag somna om. Det satte ju igång en massa konstiga tankar i huvudet om vad det är som händer med magen och idag har de tagit en del prover och undersökt knölen. När det gäller smärtan i magen är min läkare ganska så säker på att det är relaterat till mycket som är runt omkring mig just nu, mamma och jobb. Knölen är inget jag behöver vara orolig över just nu för det är en luftficka i bukbuskeln och är ofarlig.

Den här veckan ska jag få veta om jag kommer vidare på intervjun och så får jag se hur det slutar. Blir det ingenting med det har min chef erbjudit mig en annan hjälp, vilket kan kännas lite märkligt. "Hon vill inte ha mig kvar" var det första jag både kände och tänkte, men om det bara är för att hjälpa mig får jag väl se det på ett annat sätt. Lite svårt att veta.

När jag var klar hos läkaren var det dags för att dra sig hemåt och fixa middag och idag stod det korvstroganoff och färskpasta på menyn. Lillputte gillade inte alls pastan, men korven - lök gick glatt ner. 

Ikväll blir det mysisdress och soffhäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0