Två viktiga vitaminer

2012-04-07 @ 17:58:38
Oj, va härligt det har varit med lite sol idag! Gubbsen har varit i Öregrund för att bygga på golvet till den nya vagnen och det nya förtältet så snart är det dags att ställa upp :)

Jag har inte gjort många vettiga handtag kan jag säga, suttit mest vid datorn och chattat med gamla skolkamrater från Björklinge. Men rätt som det var så dök solen upp och det var till och med varmt, så jag gick och hämtade mig en öl och satte mig på balkongen och det var superskönt.

I och med att jag inte har gjort något vettigt eller ansträngande idag så har jag åtminstone fått i mig två bra och viktiga vitaminer, B och D (Öl och Sol)

Alkohol är nyttigt för hjärtat! SANT!
kolla här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0