Udda par

2012-04-18 @ 16:21:34
Jag blir så full i skratt varje gång jag viker strumpor... det blir alltid udda par av någon lustig andledning.

Någon gång har jag slängt den där "udda" stackar´n, men så rätt som det är så dyker den andra upp och då är det ju bara till att slänga den oxå. Så tokigt det kan bli.

Idag är det onsdag och då brukar jag städa och just idag ser det ut att behövas överallt!

Jag kan inte begripa att det kan bli så mycket damm så fort. Det kan ju ligga stora stora dammråttor på vissa ställen. Spegeln i badrummet ska vi inte prata om, den och toaletten gör jag rent varje dag. Några av mina familjemedlemmar har en förmåga att stänka när de borstar tänderna och det hamnar givetvis på spegeln.

Toaletten däremot har blivit mycket fräschare sen lillputte börjat sitta och kissa så det tackar jag för...

Ikväll ska vi äta chiliconcarne och varje gång tänker jag på min älskade Sofie för hon säger "chilondearne". Hon KAN verkligen inte säga chiliconcarne, eller hur gumman? Ingen idé att lära en gammal hund sitta heller :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0