Underbara fredag

2012-04-13 @ 07:12:38
Å, va det är härligt det är att gå upp en fredagsmorgon! Trots att veckan varit en dag kortare så har den här dagen ändå varit efterlängtad. Nu har jag faktiskt sovit bra i två nätter och det gör så otroligt mycket att få sova en hel natt. Jag vill inte påstå att jag är hur pigg som helst men dock mycket mera utvilad. 

Jag låg och drog mig en stund medan jag funderade på vad jag skulle sätta på mig idag. Tidigare har jag alltid lagt fram kläder på kvällen men jag vet inte varför jag har slutat med det, dumt.

Idag ska jag hoppa över frukosten helt för jag har ett sånt svid i magen, så då kunde jag unna mig en låååång och varm dusch istället. Det är fredag, jag känner mig utvilad och har tid över så det blev lite kajal och fransböj faktiskt :)



Nu har jag fortfarande en massa tid över och det är precis vad jag behöver!

Gårdagens outfit



Dagens outfit består av en lila klänning från Vila, ett par svarta tights från H&M, en blus från Åhléns, svart skinnjacka, stövletter från Skopunkten och älskade mammas lila sjal.
Armbandet har min käraste systerdotter gjort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0