Apoteksrea

2012-08-27 @ 20:06:00
Idag var jag och lämnade tillbaka regnkläderna jag köpte till Lucas i förra veckan. Han vill inte ha någon regnjacka!!! Ändå är dagens regnkläder så otroligt fina och jackan såg ju ut som en helt vanlig jacka (Everest). Men nej, han skulle inte ha en sån. Tack, då sparar jag 600:- sa jag :) Jag har ju lite svårt för att bara göra det jag ska så jag drogs in mot apoteket vid Stadium och där hade dom rea på en del utvalda produkter. Jag brukar faktiskt inte handla så mycket på apotek, men ibland kan man fynda. Den här hudkrämen har varit en sommarfavorit och ska nu utgå, så jag köpte de sista de hade :) Den luktar så otroligt gott och är hur mjuk och skön som helst.
Priset: 35:- för 400 ml
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0