Dagens

2012-08-15 @ 20:26:00
Idag är det lillördag och jag har varit på ett superbra humör hela dagen. På lunchen satt vi ute och fick lite vitaminer och det var underbart. Lillputte har varit hos farmor hela veckan och jag har inte behövt stressa hem, så när jag kom hem satte jag mig på terassen och njöt av solen innan jag började med maten. Idag blev det kycklingfilé med paprika och chili creme fraiche med en klick honung och det blev verkligen supergott! Till det tog jag mig faktiskt ett glas rött och det satt som en smäck. Nu skrubba sonen i badet inför första skoldagen.
 
Dagens outfit
Nyvunnen blus ifrån Tradera
Tights ifrån Ellos
Linne ifrån Gina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0