En bra dag

2012-08-08 @ 21:27:20
I dag har det varit en bra dag helt enkelt. På lunchen var vi några stycken som gick till en annan matsal och där har det en så otroligt god pastasallad som du kan mixa själv för 66:-, så det tog jag. Klarade mig ifrån regn, har ätit en supergod middag, städat/rensat garderober och bytt gardin i köket. Nu ska jag ha lila och gräddvitt och det blev jättefint. Det var längesen jag pysslade och donade hemma i och med semestern, men idag har jag känt mig lite småpysslig hela dagen och då passade jag på. Det är så kul! Fick i hop en hel säck med kläder som lilleman har vuxit ur så nu blir det till att handla igen... Han måste ha dragit iväg på både tvären och längden den här sommaren. Själv har jag växt på tvären :)
 
Bara för det ska jag ta några såna här. Har blivit min favorit i sommar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0