En dag i Öregrund

2012-08-03 @ 15:53:04
Idag har vi och några vänner varit i Öregrund och strosat lite. Det var hur mycket folk som helst och en massa roliga saker att köpa. Jag köpte mig en ny skinnplånbok för 100:- och det fanns hur mycket olika väskor som helst, men där höll jag mig. Är det något jag älskar så är det väskor! Men det är ju båtveckan så det finns ju tid kvar, åker hem på söndag...
 
På campingen är det fullt nu och jag har träffat en massa människor jag känner igen.
 
 
 
Jag skulle egentligen ha jobbat den här veckan men det var så otroligt lugnt och jag fick tillåtelse av min team leader att ta ledigt, Så jag överraskade min man och son med att åka ut och jag lovar att de blev förvånade. Det var vidrigt att vara själv hemma i söndags och måndags och jag fick till och med ångest. Alla sa: "Passa på att göra vad du vill nu" Men, nej! Jag vill vara med familjen för jag hatar verkligen att vara ensam. Skulle kanske behöva lära mig det, men jag anser ändå att vi alla är så olika och har helt olika behov och så länge jag inte behöver vara ensam ska jag inte vara det. En dag i livet kommer jag säkerligen att bli det men det är ingenting jag stävar efter. I mitt förhållande har vi det så pass fritt ändå så vill jag göra något själv kan jag göra det.
 
Bästa Malin och hennes kompis är kvar inne i Öregrund. Hon älskar att gå omkring där. Tjejen fyller snart 14 och är inte den där lilla tjejen längre. Jag vet ju hur jag var när jag var i den åldern :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0