Fredag

2012-08-24 @ 20:02:35
Har haft en bra dag på jobbet. Mår så otroligt bra just nu och känner mig både glad och sprallig, som förr i tiden.
 
När jag kom hem satte jag mig på uteplatsen med ett glas vin och gick igenom all reklam och som vanligt trillar man dit. Det finns en byrå på Jysk som jag vill ha till tältet...
 
Till middag bidde det tacos och det smakade helt superb! Hade varit gott med lite gotti gott nu, men jag ska hålla mig ifrån godiset ett tag. I morgon ska vi till Gräsö i skaplig tid för att hämta hem vagnen, så det blir en hyffsat tidig kväll. Ska glutta lite på Tradera bara... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0