Hemma igen

2012-08-05 @ 19:55:12
Nu börjar vardagen på riktigt! Den här veckan har varit helt underbar och så otroligt rolig. En bonusvecka semester va inte illa och dessutom fick jag fint väder. Igår var vi på Doppingen och lyssnade på Stefan Löfgren och han är ju så jäkla bra. Jag dansade mig helt svettig och hela kvällen.
 
Idag har vi tömt alla kläder och frostat av frysen så nu känns det att sommaren på Gräsö är slut. Det är badortsdagarna nästa helg, men sen är det helt dött överallt. Vi har en avslutningsdag kvar som campingen ordnar och avslutar den sen med en middag för oss säsongare.
 
På vägen hem idag var det några tokiga bönder som gled fram med sina traktorer i 20km/h och på skylten stod "0 fria vargar" De stoppade upp all trafik och folk blev helt galna. Någon hade förmodligen ringt polisen för vi mötte 2 bilar. En sån här gång kan det bli kaos i trafiken och som kan innebära olyckor, men bönderna bara skrattade i traktorn.
 
På vägen hem stannade vi och åt en pizza så det var bara till att ta sig en rask promenad när jag kom hem och i morgon börjar den riktiga vardagen så nu är det slut med allt det goda vinet och maten.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0