Shopping och pysselkväll

2012-08-09 @ 21:42:03
Idag har jag åkt runt lite överallt och handlat lite smått och gott. Först var jag och köpte toatabletter, sen till glasbanken, efter det till Bolandscity och köpte nya t-tröjor till gubben. Egentligen var det bara byxor till lillputte jag skulle köpa... Sen åkte jag till Kappahl och där hittade jag inte heller några byxor så jag gick in på Intersport och där hittade jag Adidasbyxor på rean+en ryggsäck. När jag ändå va i närheten av Rusta gick jag in där och där hittade jag nya gardiner till Malins rum. Blev glatt överraskad när jag betalade för det stod att de kostade 199:- men när jag kom fram till kassan gick dom in för 50:- :)
Ja, sen hem och klippte lillputte och satte upp Malins nya gardiner och nu sitter jag där jag sitter.
I morgon bär det iväg till vagnen igen och det ska bli kul.
 
Nu ska jag gå och göra mina situps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0