Tisdag morgon

2012-08-07 @ 07:31:47
Hej å hå va jag e trött. Jag tycker mig minnas att min Malin kom in till oss varje natt när hon var i 7-8 års åldern och nu har Lucas kommit i stort sett varje natt en längre tid. Inte i husvagnen konstigt nog! Det kan vara svårt att bryta det hela, men vi ska försöka med någon typ av bonus varje gång han sover i sin säng hela natten. Hade han bara legat hyssat stilla vore det inga problem, men han bökar ju hela tiden och då sover vi alla tre dåligt. Dum som man är ligger man kvar istället för att lägga sig i hans säng, hm. Idag är det mindre roligt väder och jag ska promenera till jobbet. Måste komma igång igen efter att ha slappat till i flera veckor.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0