Tisdag

2012-08-28 @ 20:41:15
Dagen gick med en rasande fart och jag är full av energi. När jag kom hem gjorde jag min andra nya maträtt och även den blev både lyckad och god.
"Fredagskassler" kallas den och innehåller:
Kassler, parika, grädde, mango chuttney, vitlök och sambal olek. Till det hade vi ris.
Snabbt, enkelt och gott. För receptet, säg bara till.
När vi hade ätit åkte jag och Malin ner på stan för att klippa mig och sen blev det en liten runda här och där, men idag hittade jag ingenting. Jag letar en ny väska och det finns ju alldeles för många att välja mellan. När jag väl hittar en som jag skulle kunna tänka mig kostar den över 1000:- och det är jag inte villig att ge. Så det är bara till att fortsätta leta...
 
Slutet på månaden är det så nu har jag betalat räkningarna och det finns utrymme för lite annat roligt, så på torsdag tänker gubben och jag ta ett restaurangbesök. Min Malin tycker att vi ska få göra något för oss själva och det är gulligt tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0