Träningskväll

2012-08-14 @ 20:20:26
Dagen har varit bra och jag har ätit en god middag. Efter maten fick jag energi så jag tog mig en power walk i 40 min och nu har jag gjort 100 situps och ett antal stussövningar så nu känner jag mig riktigt duktig och pigg.
Är inne i en liten pysselperiod just nu så man vet aldrig hur det slutar. Förr mådde jag dåligt under dessa tider men nu mår jag bara bra och känner mig glad av att städa och plocka. Snart är den mörka och trista hösten här och i år ska jag satsa lite mer på någon typ av träning eller dans. Förra hösten anmälde jag mig för sent och sen blev det ingenting av det hela. Det kanske är för sent redan nu, men jag ska åtminstone kolla vad som finns. Nu för tiden finns det ju så enormt mycket olika danser så nån ska jag nog hitta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0