Tredje advent

2012-12-16 @ 15:36:00
Nu är det inte många dagar kvar till Jul med lite ledighet och klapparna är både inköpta och inslagna. Den dagen jag dras för är när jag ska handla julmaten i nästa vecka, jag lär ju inte vara ensam om det skulle jag tro.
I år har mina barn valt att vara hemma och så blir det. Vi satt tillsammans vid frukostbordet i morse och pratade ihop oss om hur vi ska lägga upp den stora dagen. Nu är inte barnen helt överens, men jag tror det blir bra ändå.
 
Snö har vi fått och det vi inte alls tänkte på var vår kära uteplats som nu är fulltäckt av snö.
 
Gubben tog tag i spaden i morse så nu ser det något bättre ut.
 
Lillputte har blivit som fixerad av att sitta och spela men idag bröt han det mönstret och byggde snölyktor med pappa.
Först gjorde dom en pelare som den ena lyktan ska stå på.
 
 
Så här blev det.
(Dålig bild)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0