En dag med mannen på stan

2012-02-25 @ 16:05:41
Trots skitvädret tog jag och mannen oss ner på stan för att shoppa lite. Han behövde lite nya t-shirts och det hittade han som vanligt på New Yorker, en super affär! Själv hittade jag ett par jättesöta trosor på rean. Det är ju helt sjukt vad dyrt det har blivit med underkläder, som man ändå inte ser :). På Intersport hade de rea och där hittade jag en vårjacka till lillputte, som jag nu hoppas han vill ha. Han börjar bli lite kräsen när det gäller kläder och jag vet inte vem han brås på :). Nu sitter jag här med ett glas vin och ska snart börja med chiliconcarne. Vad som händer ikväll vet man aldrig.

Kommentarer
Postat av: Berit

Hej. Jag tror det är MAMMA.

2012-02-25 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0