Hemmadag

2012-02-08 @ 12:00:47
Sömnen är fortfarande dålig och jag vaknar ett par gånger med både oro och ångest. Helst av allt skulle jag bara vilja sova bort hela dagar för att få tiden att gå, men det kan bara ge mer ångest så jag sitter och skriver en del. Ända sen jag var barn har jag skrivit mycket då jag tycker det är så skönt att få ur sig allt som tynger mig. Jag har under en tid mått otroligt bra, men efter allt det här med min mamma och hennes bortgång hände något igen och det känns bara så jobbigt. Hur länge det kommer att hålla i sig vet jag inte, men jag hoppas att jag snart får vakna och må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0