Måndag

2012-02-27 @ 18:23:29

Igår blev det filmkväll och kom isäng ganska så sent för att vara mig. När jag har passerat ett visst klockslag har jag jättesvårt att somna så jag låg en bra stund på spikmattan innan jag klev in i dimman. I morse var jag jättetrött och ville inte alls gå upp, men väl uppe så var jag rätt så pigg. Den friska och härliga luften på vägen till skolan var helt underbar. Solen sken och fåglarna kvittrade, supermysigt! Till middag blev det torsk med paprika och chili creme fraiche och det är så otroligt gott och enkelt. Lillputte åt två stora lass och då är det ett bra betyg. Nu har jag satt på mig mysdressen och ska ta mig en kopp kaffe och sen blir det till att slappa vid teven. Har en klump i magen och lite smått ångest, men det hoppas jag på ska försvinna över natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0