Moussaka

2012-02-23 @ 16:23:05
Det har tidigare funnits en mix för Moussaka och som försvann, men jag mejlade till Knorr och ifrågasatte varför de tagit bort den, så nu är den tillbaka i sortimentet igen!

Moussaka à la Knorr

Jag kan lätt påstå att den är helt underbar och enkel att göra.

När jag gör den bryner jag bara köttfärsen, tillsätter chilisås, peppar, köttbuljong och kryddmixen med mjölk och vatten. Börja lägg ett lager sås i botten på en gratängform och varva sen med potatis. Avsluta med sås. Att smula fetaost över kan jag tänka mig är gudomligt, men det är bara jag som gillar det och har aldrig gjort det.

Så passa på att prova den medans den finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0