Njutit av vårsolen

2012-02-29 @ 17:18:54
Idag har jag verkligen tagit vara på vårsolen och det har varit helt underbart. Jag öppnade balkongdörren och tog min solstol precis i dörrhålet, varmt o gott var det. Känner mig faktiskt lite varm i ansiktet så det verkar som om det är fart på strålarna redan. Nu ser jag fram emot en varm och solig vår och sommar som jag försöka njuta av. Idag har det känts något bättre, men det är inte lätt att hantera ångest måste jag säga. För den som aldrig haft det är det nog svårt att förstå och jag önskar ingen annan det heller. Det har ju hänt en del både här och där den senaste tiden som ger både ångest och ledsamhet så nu är det bara till att ta en dag i taget och hoppas på att det kommer ljusare tider. För mig är onsdagar lillördag och då unnar jag mig ett gott vin, så ikäll blir det tacogratäng med ett glas rött.

Mina stövlar har kommit så nu blir det till att prova :)


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. kör även dagens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag och fler andra tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

2012-02-29 @ 17:25:32
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0