Gräsö måndag

2012-07-23 @ 17:58:42
I går kväll hade vi besök av grannen hemma och satt och mös och skrattade i tältet till kring tolv-tiden. Hennes kille har ett sånt härligt gott skratt att man skrattar av bara det :)
 
I natt sov jag sov en gud! Jag stoppade i öronproppar och hörde inte ett ljud av när gubben snarkade! Vid halv nio i morse började vaktmästaren att klippa gräs, men jag hörde ingenting. Jag sov till 11 och då tog jag bara en macka och la mig igen. Så idag har jag sovit hela dagen på grund av det trista vädret. Min granne som är här och jag gick till Doppingen och tog en kaffedrink vid 16 och sen slutade det att regna, så nu ska jag dricka lite vin och gå till en kompis som står bredvid oss. Lilleman har skittråkigt för han har inga kompisar kvar här nu. Det blir mycket tv spel för både gubben o lilleman nu när det är sånt här skitväder...
 
Jag börjar få lite ångest över att jag ska börja jobba på måndag, men förhoppningsvis blir det några helger till med fint väder som vi kan få tillbringa här.
 
Nu ska jag ta mig en korv m bröd (lyxmiddag) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0