Gräsö

2012-06-09 @ 13:08:51
Igår kväll samlades vi alla hos Krister o Ulrika och hade lite fredagsmys, men vid 23 blev jag så snuskigt trött så då gick vi hem och lade oss. Jag älskar sängen i vagnen! Den är fan skönare än hemma och då kan man ju undra va vi har för säng hemma...
Vaknade vid 9 av att det smattrade som fan på taket och det är faktiskt ganska så mysigt så länge det inte är mitt i natten. Vi gick upp och startade värmaren i tältet, bryggde oss lite kaffe och kokade ägg på våran nya platta. Framför ingången är det en stor pöl av vatten och just nu är det svårt att tro att solen ska komma fram, men vid 14 ska den titta fram sägs det. Jag och Lucas var nyss till affären och köpte lite lördagsgodis och nu har vi ätit lite lunch. Nu ska jag bara slappa en stund för snart ska jag och bästa Carina ta oss en promenad så känner man sig lite nyttig. Det är så sjukt mycket mygg här och stora är dom jävlarna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0