Härlig morgon

2012-06-20 @ 07:19:39
Vaknade utvilad i nytvättade sängkläder. Solen skiner. Åt frukost i ett nystädat kök, duschade i ett badrum som luktar såpa och med nya handdukar/duschdraperi. Jag får en sån härlig kick när det är rent & fräscht med en liten färgklick.

Dofter och färger ger oss en viss harmoni ♥ 

På det kunde jag idag sätta på mig en sommarklänning som jag så länge väntat på att få göra.
Kanske sommaren kommer nu?

Idag ska vi till läkaren med lilleman för att prata om sängvätan. Hoppas det ger något positivt.


Nu ska jag till jobbet där jag har något att bita i.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0