Hemma efter en helt underbar midsommar!

2012-06-24 @ 15:35:38
Jag finner inte ord om hur glad jag är över det fina vädret vi hade på midsommarafton. Det var ju helt fantastiskt! I år var det otroligt lugnt och städat på ön och inte alls lika mycket folk som det brukar vara. Lite konstigt med tanke på det fina vädret.. Den här helgen tycker jag inte att jag gjort annat än ätit så nu känner jag mig som en uppblåst elefant. Nu ska jag bara jobba i morgon och sen börjar min semester så på tisdag åker jag och barnen tillbaka till Gräsö igen och det ska bli så skönt! Nu ska jag sätta mig och titta efter en liten frys som vi ska ha i förtältet. Det fack vi har i vagnen är för litet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0