Måndag

2012-06-18 @ 21:18:29
I morse blev det lite panik, jag hade somnat om och var hur trött som helst när jag fick kasta mig upp. Finaste Malin var hemma och ville gå med Lucas till skolan så jag hade bara att ta mig direkt till jobbet. Fick börja med en kopp kaffe, men för mig funkar tydligen inte kaffe metoden. Det var en del att göra och vi väntade spänt på om vår kollega skulle komma eller inte (gravid), men när klockan blivit 10 insåg vi att hon säkert hade annat att tänka på. Mycket riktigt, när jag var och handlade fick jag ett sms om att de fått en son (som jag hade gissat på) :). Så nu får vi tålamodigt vänta tills hon kommer och visar upp sitt lilla underverk.

Ikväll var det möte på skolan och fick det glädjande beskedet om att det ska ställas upp baracker på skolans fotbollsplan, Tack och lov! 

Sen var det bara till att åka och handla mat inför den här veckan och midsommarhelgen och det är jag glad över att jag gjorde idag. Det var som vanligt mycket folk på Gränby, men skulle jag ha väntat till onsdag hade det inte varit alls lika roligt.

Nu skulle här behövas städas så i morgon är det tvättsugan och städa som gäller för på onsdag vill jag bara kunna göra ingenting mer än att packa.

Sen får vi hoppas på en fin midsommar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0