En fullspäckad dag

2012-03-28 @ 18:58:08
Sitter nu med en kopp kaffe efter den goda lasagnen och det goda vinet. Den här dagen har fullständigt runnit iväg. Först hade jag turen att lilleman cyklade iväg själv i morse så jag kunde sova en stund till. Sen var det bara att åka till mammas lägenhet och göra klart det sista och nu har jag och min älskling gjort det så nästa hyresgäst har bara till att flytta in. Det kändes jätte konstigt att stänga denna dörr för sista gången för mamma fanns där! När jag stod och polerade diskbänken började diskmaskinen att spola vatten, trots att maskinen var avstängd och luckan öppen. Vi hoppade till och tittade på varann och vi kunde inte förstå hur detta kunde gå till. För att gå tyst på maskinen var jag tvungen att stänga av säkringen. Hm, mysko.


Raka vägen till skolan på utvecklingssamtal med Lilleman och det gick bra. Han har fått några mål på sig som vi nu hoppas han kommer att fullfölja.

Nu känner jag mig både skitig, trött och mätt så jag ska lägga mig i ett hett bad med massor av skum och njuta av ett glas rött vin.


Det här vinet är otroligt gott, men tungt.

Apassimento

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0