En myssöndag

2012-03-25 @ 14:44:43
I morse när jag såg att solen sken tänkte jag ta mig en morgonpromenad, men termometern sa att jag skulle vänta ett tag till. Jag gick och lade mig igen och sov fram till 11 och då tog jag mig en god frunch. Familjen (utom Malin) satt i soffan och söndagsslappade ett tag och då bestämde jag mig för att ta den där promenaden. Jag vill ju inte påstå att det var särskilt skönt ute så det blev en kortare sväng. När jag kom hem tog jag mig ett hett bad, vilket kändes underbart efter den kalla vinden som drog runt öronen. I fredags plockade jag undan en del av vinterkläderna så idag tog jag tag i skorna. Jag tömde alla plastbackarna på golvet, sorterade vår/sommarskor och stoppade istället i vinterskorna. Många par skor hade jag helt glömt bort att jag hade och de är naturligtvis helt omoderna i år, så nu blir det till att leta nytt. Ett glas vin lockade så jag hällde upp ett glas och satte mig för att sälja några av förra årets sommarskor på Tradera.  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Det är inte jag som gjort sminkningen utan en spansk tjej som jag pratat med på ett forum, men ska nog testa på något liknande själv någon dag tänkte jag!

2012-03-25 @ 15:37:36
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0