En solig dag full av tankar

2012-03-21 @ 20:49:00
Bestämde mig direkt i morse att jag måste göra något vettigt av denna dag så jag åkte och handlade direkt på morgonen. Det var otroligt lugnt och skönt i butiken och jag kände mig totalt avslappnad. Åkte hem och packade upp varorna och sen tog jag vara på solen hela dagen. Det stormade en massa tankar om allt mellan himmel och jord och det är många av tankarna jag inte alls känner igen. Just för tillfället vet jag vare sig ut eller in och jag har aldrig haft en sån svag tillit till mig själv tidigare. Men jag ska inte säga för mycket eller göra så stor affär av det hela utan låta tiden ge sin tid. Hur som helst så har det varit en mysig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0