Godmorgon tisdag

2012-03-27 @ 08:34:44

Inatt har jag haft en superskön sömn och sovit hela natten. Lilleman var vaken så pass länge som till 22.30 igår kväll och kissade precis innan, så inatt var han torr :) Däremot var var inte det lättaste att få lilleman att vakna efter den sena kvällen och han blir ju så arg när han inte får sova. Han har gått och blivit ett riktigt matvrak och äter hur mycket som helst. Till frukosten idag tog han två stora mackor och en tallrik yoghurt. Det kan jag tycka är mycket för denna lilla kropp, men han kanske är i en tillväxtperiod just nu och behöver så mycket. Jag tänker ju alltid på hur mycket och vad jag äter så det är lätt att tänka fel när det gäller honom. Huvudsaken är att han inte småäter och stoppar i sig kakor och godis i veckorna. Idag ska han cykla hem själv, mammas lilla gubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0