Kort, längre, mörkt, ljust

2012-03-31 @ 17:58:48





Hua va svårt det är att känna sig nöjd med din frisyr. Under årens lopp har jag haft både mörkt, ljust, kort och mindre kort och jag har egentligen aldrig kommit fram till vad jag vill ha. Men det är det som är lite roligt, ena månaden är jag ljus och den andra mörk. Sen vill jag ha kort och tuff frisyr och nästa lite snällare. 

Nu har något mittemellan och ska prova mig fram ett tag. Känner jag mig själv rätt så blir det både kortare och ljust inom en snar framtid.



                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0