Mor och dotterdag

2012-03-31 @ 17:17:52
Idag tog jag och min Malin en dag på stan. Det bidde inget husvagnsjobb för gubben i och med vädret. Har man bytt till sommardäck så har man och då är det inte så smart att ta bilen till Öregrund. Istället tog Malin och jag en myspysdag på stan. Jag hade bestämt mig för att klippa mig och visst, jag fick göra det men inte på den salongen jag brukar gå till. Hade det varit förr hade jag aldrig gått någon annanstans än till den frisör jag brukar gå till, men idag kände jag faktiskt för att bryta det. Så jag stoppade in skallen på en liten salong mitt på Kungsgatan och frågade om dom hade tid och de hade dom.

Vi börjar med bussen





Sen bolaget för att köpa några öl till gubben




Sen hos frissan - Salong Ladivan
Damklippning 300:-




Hemma i väntan på att gubben ska tillaga den godaste tacosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0