Normal eller onormal

2012-03-03 @ 13:12:40
Har en vän som skrev på FB om att ordet normal inte längre existerar. För mig har ordet normal aldrig existerat i och med att jag alltid varit av den onormala sorten och kommer alltid att vara. Har nog alltid gjort och varit tvärtemot alla andra, men det har gjort mig till den jag är och i och med att jag inte vill vara som alla andra passar det mig perfekt! Många motgångar har det blivit under vägen, men det har ett stort värde. Det viktiga är att stå för den man är, det man gör och det man känner, då kommer man långt. Vi lever bara en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0