Olika

2012-03-27 @ 21:17:46

Min man gillar hockey, det gör inte jag.

Jag älskar kläder och skor, det gör inte han.

Min man tycker om att spela tv spel, det gör inte jag.

Jag tycker om att vara och prata med människor, det gör inte han.

Min man är en nattuggla, det är inte jag.

Jag tycker om vin, det gör inte han.

Min man tycker om öl, det gör inte jag.

Jag vill åka utomlands, det vill inte han.

Min man är blyg, lugn och tillbakadragen, det är inte jag.

Jag har tatuerat mig, det har inte han.

Min man har en trygg och fin uppväxt, det har inte jag.

Olikheter kan ge likheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0