Pirrigt

2012-03-30 @ 09:42:48
Sen samtalet igår angående intervjun kan jag inte tänka på något annat. Jag är skitnervös!

Igår hade jag en supermysig och trevlig kväll med bästa Kattis och vi hade SÅ mycket att prata om. Timmarna fullständigt rusade iväg och det blev ganska så sent, så idag är jag lite seg :o Magen är inte heller i form efter rödvinet och nachochipsen.

Den här helgen vill det till att samla mod inför måndag. Det är ju inte varje dag man går på anställningsintervjuer...

Det är så myket jag skulle vilja och behöva göra just nu. Jag skulle vilja köpa lite nya kläder, jag skulle BEHÖVA klippa mig och definitivt motionera. Men mitt nya liv kanske är på G och då ska jag ta tag i allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0