En dag hos mamma

2012-03-11 @ 20:16:52
Det har nu gått 4 dagar sedan jag skrev och det har hänt både det ena o det andra. Den här helgen har gått fort som vanligt. Igår var vi och hälsade på Lucas farfar som ligger på sjukhuset efter att nästan förlorat livet. Det kändes jätteskönt och roligt att se att han ändå är så pigg för han har verkligen haft änglavakt! Idag har jag tillbringat precis hela dagen i mammas lägenhet. Jag hade hela bilen full med saker, både sopor och sånt som jag ville ha. Så till middag blev det en smörgås, ett glas vin och tittade på gamla kort och brev hon sparat från/på mig.

Här är jag 13 år. Jag såg ju faktiskt ganska så snäll ut...




Här är jag några år yngre.

Saknar mamma SÅ mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0